Gebruikerservaringen van innovatieve scholen
Succesverhalen & Procesverhalen
Organisaties die TRIPS gebruiken bevinden zich allemaal in een ander stadium. Sommige scholen zijn al meerdere jaren op weg, waar bij andere het proces nog moet beginnen. Elke organisatie heeft een eigen doel voor ogen. De focus kan bijvoorbeeld liggen op het voor handen hebben van data voor de IB’er, docenten eigenaarschap geven over hun eigen data-ondersteunde ontwikkeling, een betere gesprekscyclus ontwikkelen of een open-feedbackcultuur ontwikkelen, om er een paar te noemen. Iedere gebruikerservaring is dus uniek. Via onderstaande knoppen kan geselecteerd worden op de verhalen van organisaties: het succesverhaal of het procesverhaal.

Lees hier de gebruikerservaring van scholen die al een poosje succesvol TRIPS gebruiken. Waarom zijn ze gestart? Welke meerwaarde heeft het voor hun organisatie?

Volg hier de gebruikerservaring van scholen die midden in het proces zitten. Hoe verloopt het proces? Met welke vraag start een school en tegen welke punten lopen zij aan? Daarnaast kun je ook het ‘Proof of Value’ traject met LECSO volgen. Klink op de link en ontdek wat het inhoudt.